Nedräkningen till issläppet har börjat.

Hej på er! Mitt namn är Emil Petersson och jag är 21 år gammal. Älskar att vara ute på sjön och fiska, det är det enda stället på jorden man på riktigt kan slappna av på.
Nu börjar det närma sig fiskesäsong med stormsteg, och därför tänkte jag och Emanuel Mattsson att föra fiskeloggbok under säsongen.
.
.
Upptäckte idag att isen mitt på sjön börjat ge vika, gav mig därför direkt ut mot båten och började skrubba den och gå igenom motorn!
Gick även igenom fiskedragen lite, får bli ny låda/väska iår :) !
.
.
.
Båten!
.
.
.
De nyaste inköpen! (från vänster)
  • Storm Kickin'Stick. 12cm 19g. Djup:0.3-0.6m
  • Rapala Skitter Pop. 9cm 14g. Djup: Skuttar på ytan.
  • Westin Jerk. 12cm 53g.
.
Ska bli riktigt roligt att prova Popper och Jerkbait. Detta är helt nytt för mig och kommer att skriva en djupare recension om dem när de är testade!
.
.
Ha det bra! / Emil

Kommentarer
Postat av: SJUKE ILL

TOK

2012-03-18 @ 17:50:23
Postat av: mathilde

herregud, ni är ju allt för underbara ;) haha.

2012-03-18 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0